eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz › Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.i
    nternetia.pl!not-for-mail
    From: "J.A." <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Date: Tue, 19 Sep 2006 17:16:38 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <3ktvwbgf1ow2$.14h2i5uhi239l$.dlg@40tude.net>
    References: <7flq1dhwyp2p$.3sy257ayomh5.dlg@40tude.net>
    <eekeec$4gt$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@m...googlegroups.com>
    <d...@n...lechistan.com>
    <1...@i...googlegroups.com>
    <i...@n...lechistan.com> <eelh5n$kti$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <eelimm$s6t$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <eeljse$3l3$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <eelm1l$aa0$1@inews.gazeta.pl> <s...@l...eu.org>
    <1...@4...net>
    <0...@n...lechistan.com> <eemdiu$lp5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fkucjip9ck98$.nsvtsoxcknyd.dlg@40tude.net>
    <k...@n...lechistan.com>
    <1...@4...net>
    <eeobk4$8m4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: l...@p...com
    NNTP-Posting-Host: 213-238-103-135.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1158683072 4953 213.238.103.135 (19 Sep 2006 16:24:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Sep 2006 16:24:32 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.10.1pl
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:414376
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 19 Sep 2006 11:00:25 +0200, na pl.soc.prawo, Sebcio
    napisał(a):


    > Po pierwsze, samolot musi mieć konkretne i znane wyważenie. W
    > przeciwieństwie do tego co trafia do przestrzeni ładunkowej, waga bagażu
    > podręcznego nie jest znana pilotowi.
    > Po drugie, w razie sytuacji podbramkowej, 10-kilogramowa sztuka bagażu
    > robi zwykle mniej szkody niż 30-kilogramowa...

    Jednokilogramowa jeszcze mniej szkody robi, a brak bagażu
    zapewnia komfort bezpieczeństwa.
    Tylko co to ma do rzeczy?
    Ustalono jak ustalono.

    --
    J.A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1