  • Data: 2006-09-19 13:08:30
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@

    > Jeśli to sklep - to owszem. Nie wyciągaj teraz MACRO, bo to zupełnie
    > inna działalność gospodarcza.

    ;-)
    Tam sie nie sprzedaje?

    > Wpuszczać muszą. Nie mogą sprzedawać.

    Po co wpuszczac, skoro nie mozna sprzedawac...

    > ????????

    Recepta, pozwolenie na bron..;-)

    > Kradzież i pobicie to wykroczenia lub
    > przestępstwa. A sprawcę może ująć każdy obywatel.

    A skad masz wiedziec, ze popelnil wykroczenie, czy przestepstwo, jesli tylko
    zauwazasz, ze gosc przechodzi przez bramke w niezalecanym kierunku lub ma
    plecak na grzbiecie? Czy aby nie po skontrolowaniu plecaka, pazuchy... Na
    jakiej podstawie ma sie odbyc kontrola, ujecie?

    > Jak tak kochasz udowadniać, że jesteś niewinny, to proszę bardzo. Ale ja
    > jestem niewinny i nie życzę sobie, żeby jakiś durny cieć usiłował
    > wprowadzać wobec mnie zasadę "winny dopóki nie udowodni niewinności".

    Jak wiec proponujesz rozwiazac problem sprawdzenia niewinnosci klienta?
    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl