  • Data: 2006-09-17 21:35:29
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Problemy w familiadzie" <l...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:1158527383.495813.276380@m73g2000cwd.googlegrou
    ps.com...

    > Pracowałem w supermarkecie i wiem, co to jest nalot złodziei.

    A więc jednak - bez urazy - ale miałem przynajmniej troszkę racji. A co do

    > Można się było wściec gdy gnojek wsadził coś pod kurtkę i nic mu nie można
    > było zrobić.

    to jest na to prosta rada zgodna z prawem: należy zamknąć sklep i wtedy
    żadni klienci z plecakami nie pędą się panoszyć. No, w łagodniejszej wersji
    *zachęcać* do robienia zakupów wyłącznie w stroju topless. *Gupi* ci
    klienci, nie wiedzą, że zabranie im plecaka to dla ich dobra...
    BTW: płaszcze też trzeba było u was zostawić?

    (D)