  • Data: 2006-09-17 21:44:51
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1158527383.495813.276380@m73g2000cwd.googlegrou
    ps.com
    Problemy w familiadzie <l...@t...pl> pisze:

    > Zwłaszcza, że wygodniej jest chodzić bez bagażu.
    To nie ciecia z ochrony sprawa.

    > To zabezpieczenie producenta na wypadek, gdyby coś się stało z
    > kompem. Jakoś nikt się nie burzy i nie szuka paragrafów.
    Wręcz przeciwnie.

    > No właśnie nie, dlatego nie rozumiem oburzenia w pierwszym poście.
    > Jeśli wejdziesz z plecakiem, ktoś może zwrócić uwagę "sorry,
    > wygodniej będzie zostawić bagaż...".
    A kogo normalnego obejdzie jakiś natręt ze swoimi głupawymi uwagami?

    > Nie musi. Może ustnie poinformować o przepisie. Domyślam się, że
    > duże sklepy mają regulamin wywieszony.
    To bez znaczenia, domyślaj się dalej.
    Na ogólnodostępnym terenie "ochroniarz" prawie nic nie może. Nie wpuścić
    także.
    W przypadku utrudniania wstępu, opuszczenia czy poruszania się po terenie
    ogólnodostępnym przez nieuprawnione osoby (jak tzw. ochrona) można (i
    należy) wezwać policję.

    > Nie spotkałeś bo nie gramilisz się z plecakiem do sklepu. Mojemy
    > znajomemu chcieli zarekwirować sprzęt forograficzny w jednym sklepie.
    Co??? Zarekwirować??? Przecież to kradzież z napadem! Coś ściemniasz.

    > Olał ochroniarza i poszedł robić zakupy. Ale spotkał się z
    > reakcją.
    Pewnie go przeprosili? ;)
    Szkoda, że to nie ja byłem. Już ja bym się uporał z "reakcją".

    > Nie. Może chodzić za Tobą jak za potencjalnym złodziejem.
    Niech chodzi. Można wezwać policję z obawy że chodzi za nim potencjalny
    zboczeniec, a może i morderca.

    > Pracowałem w supermarkecie
    To wiele wyjaśnia, ale nie ma się czym chwalić.

    Jotte