    From: "Asdax" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hilfe na priv!
    Date: Sat, 11 Jan 2003 00:03:47 +0100

    Drogi Grzegorzu
    Pamietasz moze ostatnia bibke u Jozka, wtedy poznalem Stefcia. On zasiada w
    okregowce, zna wielu komornikow. Wpadnij do mnie, wykonamy pare telefonow,
    dowiemy sie o cene, sam rozumiesz ze nie ma nic za darmo. Ostatecznie
    wepchniesz mu szwagra do zamowien publicznych, chlop zaczal biznes, musi
    rozwinac skrzydla. No to jak bedzie?

    Chcialbym sie jakos ustosunkowac do tekstu Grzegorza, ale w tym miejscu
    apeluje jedynie o uczczenie go minuta zasepienia i to po to, aby nastepnym
    razem nie zawitala na grupe kolejna osoba, ktora powinna swiecic przykladem
    a nie.....
    pzdr
    Asdax