  • 1. Data: 2003-01-10 18:36:37
    Temat: Hilfe na priv!
    Od: "Grzegorz" <m...@h...com>

    Czy mogę liczyć na pomoc?
    Chodzi mi o to, jak można uniknąć płacenia nakazów egzekucyjnych z diety
    radnego.
    Jest to mój jedyny dochód i jestem jedynym żywicielem rodziny z trójką
    dzieci.

    Dziękuję B.R.

  • 2. Data: 2003-01-10 18:41:44
    Temat: Re: Hilfe na priv!
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Grzegorz <m...@h...com> wrote:
> [...]
    diety
    > radnego.
    > Jest to mój jedyny dochód i jestem jedynym żywicielem rodziny z trójką

    No to ładnych radnych mamy,nie ma co.Jak coś przeskrobałęś to teraz za to
    zapłać i nie szukaj tu ratunku.Grupa ma w tytule prawo i należy go
    przestrzegać.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-10 23:03:47
    Od: "Asdax" <a...@p...fm>

    Drogi Grzegorzu
    Pamietasz moze ostatnia bibke u Jozka, wtedy poznalem Stefcia. On zasiada w
    okregowce, zna wielu komornikow. Wpadnij do mnie, wykonamy pare telefonow,
    dowiemy sie o cene, sam rozumiesz ze nie ma nic za darmo. Ostatecznie
    wepchniesz mu szwagra do zamowien publicznych, chlop zaczal biznes, musi
    rozwinac skrzydla. No to jak bedzie?

    Chcialbym sie jakos ustosunkowac do tekstu Grzegorza, ale w tym miejscu
    apeluje jedynie o uczczenie go minuta zasepienia i to po to, aby nastepnym
    razem nie zawitala na grupe kolejna osoba, ktora powinna swiecic przykladem
    a nie.....
    pzdr
    Asdax

  • 4. Data: 2003-01-12 01:00:50
    Od: "Deffendi" <d...@a...net>

    Użytkownik "Grzegorz" <m...@h...com> napisał w wiadomości
    > Czy mogę liczyć na pomoc?

    Brak mi słów!! no poprostu aż ręce opadają!

    > Chodzi mi o to, jak można uniknąć płacenia nakazów egzekucyjnych z diety
    > radnego.

    Mam nadzieje ze nie unikniesz!

    > Jest to mój jedyny dochód i jestem jedynym żywicielem rodziny z trójką
    > dzieci.

    To się weź do roboty!

  • 5. Data: 2003-01-13 06:28:56
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Chodzi mi o to, jak można uniknąć płacenia nakazów egzekucyjnych z diety
    : radnego.

    a skąd się one wzięły?

  • 6. Data: 2003-01-13 12:48:28
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Czy mogę liczyć na pomoc?
    > Chodzi mi o to, jak można uniknąć płacenia nakazów egzekucyjnych z diety
    > radnego.

    Nie mozna, ha ha ha!

    > Jest to mój jedyny dochód i jestem jedynym żywicielem rodziny z trójką
    > dzieci.

    To niech zona pojdzie do roboty, zalatw jej prace w urzedzie! (dla dzieci
    tez)

    hmm.. moze troche zbyt niegrzeczne ..