  • Data: 2006-09-12 01:57:58
    Temat: Re: Handel wodka a prawo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Jak to nie precyzuje. Nie może tego wprowadzać w obieg, czyli rozdawać
    > ani sprzedawać. Natomiast może spożyć wraz z innymi osobami.

    Czyli jak dam komuś butelkę samogonu albo owocowego wina, to muszę
    dopilnować, żeby ją wypił na moich oczach na mojej posesji, bo jak
    wyjdzie poza moja posesję, to już jest nielegalne wprowadzanie w obieg? ;->

    Paranoja...

    Jak dla mnie sytuacja jest chora, bo normalni ludzie traktują to jak
    każde inne wymienianie się sąsiadów produktami z własnych działek, a wg.
    przepisów to przestępstwo...

    Dobrze, że nie ma jeszcze akcyzy na owoce...