  • Data: 2006-09-12 07:39:00
    Temat: Re: Handel wodka a prawo
    Od: "ag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message
    news:75iymllk5jof.olf8u9codn1$.dlg@40tude.net...

    > Jest legalne na własny użytek. W praktyce ustawodawca nie precyzuje co to
    > jest "na wlasny uzytek".

    Hmm, a ja się zapytam - od kiedy destylacja we własnym zakresie jest
    _legalna_ na własny użytek w Polsce? - serio pytam, bo ostatnio Robert
    Makłowicz urządzał _konwój_ do destylarni słowackiej, gdzie owszem, można
    pewną ilość destylatu na własne potrzeby otrzymać. A spowodowane to było
    tym, że w Polsce nie można na własny użytek destylować żadnej ilości
    alkoholu etylowego.

    p;
    aga