  • Data: 2010-03-24 17:55:27
    Temat: Re: Hałaśliwy sąsiad.
    Od: "Vonn79onVaio" <v...@p...anet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hocerk$be8$1@news.task.gda.pl...

    > oficjalnie drogi dwie, pismo do spoldzielni/wspolnoty, najlepiej podpisane
    > przez kilku siadiadow, oraz wzywanie policji, to ze nie sa to godziny
    > nocne, nie ma wiekszego znaczenia

    Problem w tym, że jedyny jego sąsiadem jestem ja (jego mieszkanie
    graniczy ze zsypem, szybem windy i korytarzem,
    moje zaś tylko i wyłącznie z suszarnią, która nie jest zamieszkała i
    korytarzem :) Jedyna opcja to sąsiad pod moim
    uciążliwym sąsiadem - muszę zapytać, ale wątpię.

    > nieoficjalnie zapene na klatce albo w piwnicy jest glowny bezpiecznik od
    > jego mieszkania, zawsze mozesz go wylaczyc, zanim sie kapnie o co chodzi
    > minie troche czasu
    Dobre ;) być może i tak zrobie aczkolwiek chciałbym droga pokojową :)