  • Data: 2013-02-17 21:28:21
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Wymaga. Obecność legalnego posiadacza i wyrażenie przez niego sprzeciwu
    > to też rodzaj zabezpieczenia.

    Poki co to ja podaje definicje prawne z kodeksów, a ty się z nimi nie
    zgadzasz. Pokaż siłę swojego intelektu i po prostu zacytuj konkretny
    przepis (nie, ty sam, wbrew swojemu przekonaniu, nie jestes przepisem
    ani wyrocznią)

    > Na razie nie było mowy o czyimkolwiek żądaniu. Tylko o samym wejściu.

    "teren prywatny, nie wchodzic".

    nie zauwazyles tabliczki? idz do okulisty.

    > Skup się! Właściciela na miejscu.

    lub osoby upoważnionej.

    > Bo jakoś zareaguje, np. "wejdź przyjacielu!" albo "a ty tu czego szukasz?|

    Albo naciska pod stolem czerwony guzik.

    > Jak?? Na kolanach mi usiądziesz? W mordę dostaniesz i tyle z tego
    > będziesz miał.

    Wtedy ty bedziesz mial sprawe o napaośc z pobiciem. A ławka dalej będzie
    moja.