eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHa ha, warto nie brac mandatu, sad grodzki, wyszło taniej. Cd..znaku B-2 › Re: Ha ha, warto nie brac mandatu, sad grodzki, wyszło taniej. Cd..znaku B-2
  • Data: 2005-02-18 08:49:55
    Temat: Re: Ha ha, warto nie brac mandatu, sad grodzki, wyszło taniej. Cd..znaku B-2
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > całkowitym ich umorzeniem?? O co chodzi, czemu tak łagodnie?? No i nie
    wiem co
    > dalej robić, mam siedem dni na uprawomocnienie, czuje sie nie winny. A oni
    > zmuszają mnie do odwołania sie ..ale przeciez to juz bedą ewentualnie
    wyższe
    > koszty gdybym przegrał...Chyba juz dam sobie spokój...to drobne koszty i
    > spokjna głowa. Ale bede chyba zapisany w rejestrze jako skazany??
    > Co myslicie? Ciekawe to prawo i sad w Polsce, rozprawa bez wszystkich
    > stron...hm??

    lagodnie, bo sad jest milosierny i nie obowiazuje go taryfikator, po drugie
    woli dac mniejsza grzywne, abys wlasnie sie nie sprzeciwil i nie bylo trzeba
    wyznaczac rozprawy, bo sad strasznie nie lubi chodzic na rozprawe.

    proponuje zatem dac sobie spokoj, w szczegolnosci, ze nie bedziesz figurowal
    w rejestrze skazanych, albowiem to tylko wykroczenie ( w zasadzie po
    ukaraniu za wykroczenie nie trafia sie do rejestru, wyj. kara aresztu).

    co do procedury, to nie byla rozprawa pod nieobecnosc stron, lecz
    posiedzenie powiedzmy niejawne. taki wyrok nakazowy stanowi swego rodzaju
    propozycje od sadu, jezeli ci ona pasuje, to ja przyjmujesz, jak nie, to bez
    problemu, za darmo i w terminie 7dni skladasz sprzeciw i dalej idzie juz na
    normalnych zasadach ( swiadkowie, rozprawa etc.)

    konrad