eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancjaRe: Gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganew
    s.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <ijt9am$rsk$1@news.onet.pl> <ijt9j4$se0$1@news.onet.pl>
    <4d62514e$0$2458$65785112@news.neostrada.pl> <ijtkl2$cgs$3@news.onet.pl>
    <4d635eb2$0$2456$65785112@news.neostrada.pl> <ijvrsl$l6r$1@news.onet.pl>
    <4d6378ca$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <ijvtle$rkd$1@news.onet.pl>
    <4d6390f6$0$2484$65785112@news.neostrada.pl> <ik057a$o1i$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Gwarancja
    Date: Wed, 23 Feb 2011 08:03:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Lines: 38
    Message-ID: <4d64b134$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.147.162
    X-Trace: 1298444597 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2496 83.15.147.162:2650
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:669576
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ik057a$o1i$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-02-22 11:33, Misiek pisze:
    >
    >> Nie jest to nadal stricte dowod sprzedazy, a nadal jedynie karta
    >> gwarancyjna.
    >
    > Nie ma czegoś takiego jak "stricte dowód sprzedaży".

    Dowod sprzedazy (skoro nie pasuje ci slowo "stricte")

    >> Dowodem sprzedazy zawsze jest paragon/faktura.
    >
    > To też jest "zywczaj", niż jakaś zasada prawna. Dość powiedzieć, że są
    > sprzedawcy nie wydający ani paragonu, ani faktury, nie sposób jednak
    > uznać, że w takim przypadku nie dysponujemy żadnym dowodem sprzedaży.

    Sprzedawca zobowiazany jest wydac paragon,na zyczenie klienta fakture.
    Paragon obligatoryjnie.

    >> Nie karta gwarancyjna.
    >> Ponowie pytanie - ile ma ci zwrocic sprzedawca jesli nie masz dowodu
    >> sprzedazy, a tym samym nie wiadomo za ile kupiles dana rzecz?
    >
    > A co na ten temat mówią warunki gwarancji?

    A co ma zapis w gwarancji do zwrotu kasy?
    W gwarancji moga byc rozne dziwne rzeczy zapisane. Nie ma nigdzie "wzoru
    karty gwarancyjnej".

    >> Zwrot gotowki nastepuje na podstawie dowodu sprzedazy i w wysokosci na
    >> nim uwidocznionej (nie ma znaczenia cena aktualna).
    >
    > To jakiś cytat z przepisu? Podaj źródło.

    Sam poszukaj :-) Ktos tu juz napisal "wiedza kosztuje" hehehe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1