  • Data: 2007-09-05 07:33:05
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jesteś stroną. Ani nawet świadkiem. No i co to znaczy "założyć
    > sprawę"? Gwałt jest z oskarżenia publicznego, więc akt oskarżenia
    > zasadniczo składa prokurator - o ile uzna, że ma to sens.

    nie gwałt tylko zgwałcenie jak juz :) (scigane na wniosek)

    > W takiej sytuacji wątpię, żeby sprawa w ogóle trafiła do sądu - zero
    > dowodów, obdukcji po 4 latach zrobić się nie da, świadkowie mało pewni a
    > i tak wiele do powiedzenia nie mają... IMHO już prokurator takie coś
    > uwali, bo szanse na udowodnienie czegokolwiek praktycznie zerowe.

    ja bym sie zalalamal gdyby z braku dowodow skazano typa tak jak w
    przpadku zabojstwa w sklepie ultimo.

    gdyby go nie skazano wine za to ponosi tylko i wylacznie ona (nie za
    zgwalcenie a za to ze nie poszla wprost na policje)

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał