  • Data: 2003-11-08 19:11:51
    Temat: Re: Grozby przez telefon-pomocy
    Od: "Reaper" <reaper[NO-SPAM]@poczta.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzisiaj ten koles znow dzwonil do mojej dziewczyny na telefon domowy, ta
    kazala powiedziec siostrze, ze jej nie ma w domu. Ten kazal przekazac aby
    moja dziewczyna wyjrzala przez okno...ten koles tam stal.

    Po tym zdarzeniu zabralem brata i pojechalismy w to miejsce gdzie on stal i
    czekalismy na niego.

    Po pewnym czasie ktos przyjechal FORD'em SCORPIO (stara wersja) na
    niemieckich rejestracjach - nie bylismy pewni czy to on.

    Udalo sie zapisac jego numer tablic rejestracyjnych, jednak nie jestem
    pewien czy poprawnie: BM 2851 - czy tak moze wygladac nr tablicy
    niemieckiej?

    Jezeli ten numer jest dobry, to czy polska policja da rady namierzyc
    wlasciciela - skoro jest z Niemiec?

    Prosze o wszelka pomoc co powinienem zrobic.