  • Data: 2018-09-05 02:35:04
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-04, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > I teraz mieszkańcy zoo, twierdzą, ze to w porządku, że na ich nie można
    > włazić, ale na "wspólne" już można srać psem, parkować i łazić.
    > Tymczasem to "wspólne" wcale nie jest wspólne, tylko ma właściciela -
    > spółdzielnie, do której mieszkańcy zoo nie należą. Rozumiesz - to nie

    Ok, rozumiem, taka enklawa w środku czyjegoś terenu? Psami srać
    oczywiście nie powinni. Uzywać infrastruktury też nie, ale nie wiem jak
    wyobrażasz sobie karanie ich ujemnymi punktami w dostepie do lekarza? To
    jest przecież spór 2ch lub n-właścicieli nieruchomości. Państwo miałoby
    ingerować w coś takiego?

    A jeśli to dotyczy grodzenia przestrzeni publicznej to też trochę nie
    tak karać za egzekwowqanie swojego prawa własności. To mam już lepszy
    pomysł - np. zniżki dla podatku od nieruchomości, dla tych co sa
    pro-społeczni. Będzie to zgodne z duchem prawa i dodatkowo mieć aspekt
    wychowawczy.

    > jest ich wspólne. I co teraz jak spółdzielnia ich płot odgrodzi dookoła
    > swoim płotem to bedzie ok?

    Jak się nie da inaczej to ogrodzić, wyznaczyć drogę dostępową i pobierać
    opłaty za jej użytkowanie.

    --
    Marcin