  • Data: 2018-09-05 07:03:46
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, rozumiem, taka enklawa w środku czyjegoś terenu? Psami srać
    > oczywiście nie powinni. Uzywać infrastruktury też nie

    No ale używają. I uważają, że im wolno, bo wspólne, a ich jej ich.

    , ale nie wiem jak
    > wyobrażasz sobie karanie ich ujemnymi punktami w dostepie do lekarza?

    Do lekarza to nie. Ale do żłobkla czy przedszkola już jak najbardziej.
    Skoro można prweferować pracujących w danym mieście, to czemu nie można
    preferować tych co się "dorzucają" do tkanki miejskiej, albo w inny
    sposób pozytywnie wpływają na życie lokalnej społeczności?
    > jest przecież spór 2ch lub n-właścicieli nieruchomości. Państwo miałoby
    > ingerować w coś takiego?

    Nie państwo a samorząd.

    > A jeśli to dotyczy grodzenia przestrzeni publicznej to też trochę nie
    > tak karać za egzekwowqanie swojego prawa własności. To mam już lepszy
    > pomysł - np. zniżki dla podatku od nieruchomości, dla tych co sa
    > pro-społeczni. Będzie to zgodne z duchem prawa i dodatkowo mieć aspekt
    > wychowawczy.

    Ok - może być i tak. Tylko akutat nie jestem pewny czy się da.

    > Jak się nie da inaczej to ogrodzić, wyznaczyć drogę dostępową i pobierać
    > opłaty za jej użytkowanie.

    Chciałbym to zobaczyć w praktyce i tych od śiwętego prawa własności
    popierających taką akcję.

    Shrek