    From: "DAR" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: GroĽby providera
    Date: Thu, 2 Oct 2003 15:55:33 +0200

    Artur Drzewiecki wrote:
    > To fakt, że providerzy zapychają łącza, ile mogą.:-(

    Postaram się odpowiedzieć hurtowo, poniekąd na zarzuty dotyczące między
    innymi mnie.Mam internet od marca tego roku. Dopiero w maju poznałem
    zasady działania programówp2p a pod koniec tego miesiąca dowiedziałem
    się z grup dyskusyjnych o utrudnianiuprzez tego typu programy ruchu w
    sieci. Znam osobiście tylko jednego oprócz mnieużytkownika sieci
    Interserw. Gdy przyszedł do mnie stwierdził, że w porównaniu do Jego,mój
    internet hula :) W najlepszym okresie miałem średnio 5-6kB/s na emule a
    do12-13 naFTP ach. Nie jednocześnie oczywiście. Pozwalało mi to też na w
    miar komfortowe surfowanie po www. Ze strony providera
    http://interserv.net.pl/komunikaty.html i komunikatuz dnia 18.12.2002
    wynika, że programy p2p są mu znane (!). Nie jestem samolubem więcw
    trybie natychmiastowym jestem gotowy zrezygnować. Jednakże metody
    Interserv narażąmnie na koszty nieadekwatne do świadczonych usług.

    Zwróciłem się więc z prośbą, na co mogę ewentualnie powołać się aby
    firma potraktowałamnie poważnie? O jakie wyjaśnienia poprosić, dotyczące
    podjęte przez nich decyzji?Inaczej będę musiał zrezygnować z osiołka i
    korzystać tylko z usług które Interservowi odpowiada a on podłączy
    kolejnych "szczęśliwych" klientów.

    DAR

    --
    " ...najefektywniejszą metodą zostania
    mistrzem jest naśladowanie stylu myślenia