  • Data: 2008-06-04 18:34:38
    Temat: Re: Główny najemca lokalu
    Od: Norbert <n...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dodam jeszcze ze nie wiem jak się to robi ale ojciec mowi ze zgodzilby
    sie na to bym to ja stał się głównym najemcą lokalu już teraz tylko boję
    się, że gmina mogła by wykorzystać to jako pretekst do podniesienia
    czynszu itp. No i nie wiem czy warto to robic , czy tak byloby
    bezpieczniej w razie "odejscia" ojca czy to bez znaczenia.
    No i czy ewentualnie jesli gmina za jakis czas ( raczej dłuższy )
    podjęłaby decyzje o sprzedazy mieszkan to moglbym miec nadzieje na
    mniejsza sume z racji 20 lat zamieszkiwania czy takie cos przysluguje
    tylko glownemu najemcy i gdybym nim sie stał teraz to gmina
    potraktowałaby to jako nowego czlowieka i miala gdzies to ze jestem
    zameldowany tutaj 20 lat.