  • Data: 2008-06-05 15:44:50
    Temat: Re: Główny najemca lokalu
    Od: Norbert <n...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur pisze:

    > Zwłaszcza z rachunkiem bankowym mamusi byłego premiera :/
    > Ewidentnie czysty depozyt nieprawidłowy i sprawa ... ucichła .... ale w
    > Twoim czy moim przypadku gdyby coś takiego zaszło - zostalibyśmy
    > ukamieniowani chyba przez UKS.

    Ale jeszcze jedno.
    Jak wspomniałem ojciec pożyczył ode mnie spora kwote pieniedzy kilka
    late temu jak jeszcze byl zdrowy.
    Teraz przelewa na moje konto emeryture ze swojego konta w tytule
    przelewu wpisujac "Pieniadze na czynsz, leki , wyżywienie i częściowy
    zwrot pożyczki. Nadmienie że ojciec jest osoba lezaca a ja jestem jego
    jedynym opiekunem. Z racji tego ze trzeba sie nim zajmowac 24/h nie
    pracuje. Nie mam tez zasiłku. Czyli zadnych dochodow z koniecznosci
    opieki nad ojcem. I ja jako jedyny zajmuje sie wszystkimi opłatami ,
    domem, dbaniem o ojca , leki itp. Ojciec jest niezdolny do samodzielnej
    egzystencji i bywaja chwile ze ma tez problemy z logicznym myśleniem. Na
    szczęście żadkie ale to jest związane z jego chorobą.
    Mam notarialne upowaznienie do wystepowania w jego imieniu we wszystkich
    sprawach zarowno w bankach , administracji mieszkaniowej (gminie ) i w
    ogole takie na wszystko ogolne upowaznienie.
    Ledwo wiążemy koniec z końcem i muszę się niezle nagimnastykować by tak
    było. Więc uznaliśmy z ojcem że tak będzie najlepiej jak wpływa jego
    renta to on dokonuje przelewu i ja dysponuję tymi środkami w jego imieniu.