  • Data: 2008-06-04 20:59:30
    Temat: Re: Główny najemca lokalu
    Od: Norbert <n...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Moze dopoki ojciec jeszcze jest w stanie pomysl o przespacerowaniu sie z
    > nim do notariusza i niech ci da pelnomocnictwo upowazniajace cie do "im
    > wiecej tym lepiej". Bedzie jak znalazl kiedy ojciec nie bedzie mogl juz
    > nigdzie wyjsc.

    Mam takie upowaznienie , ma co prawda juz kilka lat ale chyba wazne jest
    jesli jest bezterminowe.
    Ojciec jest inwalida 1 grupy z orzeczeniem niezdolnosci do samodzielnej
    egzystencji.
    Wiem ze jako osoba zameldowana jesli ojciec nie placi czynszu to mam
    obowiazek robic to ja. A ze ojciec poprostu dokonuje mi przelewu
    pieniedzy ze swojego konta i potem ja robie przelew za mieszkanie do UG
    to chyba wszystko gra?
    W gminie nikt sie do tego nie przyczepil.
    Ojciec przelewa pieniadze ze swojego konta ( emerytura ) na moje z
    opisem " na leki , czynsze , opłaty i częściowa spłata pożyczki " ktora
    kiedys ze tak powiem mu pożyczyłem.