    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Glosy stron a protokol z rozprawy
    Date: Tue, 27 Dec 2005 10:11:00 +0100

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dokg05$noq$1@inews.gazeta.pl...
    > I tu się nie zgadzamy. Ponieważ ja uważam, że przepisy obecnie
    > obowiązującego
    > kodeksu postępowania karnego nie nakładają obowiązku protokołowania głosów
    > stron "z możliwą dokładnością".

    O możliwej dokładnosci nie nalezy czytac doslownie- to bardziej prznosnia.
    Protokół powinien zawierac elementy o ktorych mowa w ustawie k.p.k lub
    k.p.c. Chyba z tym sie zgadzamy??? Jezeli tak to powinien zawierac przebieg
    posiedzenia, stwierdzenia stron, odpowiedzi swiadkow itd.

    Piszesz, ze jestes prokuratorem.
    Ciekawi mnie pewna sprawa... Jakbys postapil wobec osob, ktore w zywe oczy
    modyfikuja tresc twoich wypowiedzi ( sa nagrania), dla jednej ze stron jest
    delikatnie mowiac poblazliwa mimo iz druga strona wskazuje, ze jej adwersarz
    popelnia przestepstwo, dziala wbrew prawu itd. ??? Co wiecej pomimo wnioskow
    i protestow strony nie zostaje to zamieszczone w protokolach. Nie musze
    chyba dodawac, ze jedna z tych osob posiada immunitet a druga nie- od
    drugiej odebrano przyzeczenie. Przeciez poswiadczanie nieprawdy i zatajanie
    faktow to przestepstwa przeciwko wymiarowi sprawiedliwosci. Czy to nie jest
    tak, ze prawo obowiazuje tylko obywateli tego kraju a sedziow i
    protokolantow juz nie ??? Czy to nie jest tak, ze konstytucja mowi o
    rownosci obywateli wzgledem prawa ale tylko tych "innych" nie calego tego
    syndykatu sedziowskiego???
    Przyznam, ze po kilku latach procesowania sie, gdy usiluje sie ze mnie
    zrobic wala a meritum sprawy gdzies ucieklo zaczynam rozumiec dlaczego
    ludzie dokonuja samosadow. Przyznam tez, ze moja sprawa jest cywilna ale
    mysle, ze na poziomie sadow rejonowych jest norma kompletny brak kompetencji
    i nieznajomosc prawa.

    Uwazasz, ze tak powinno byc???

    Pozdrawiam Maver