    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Głosuj na PO!
    Date: Mon, 19 Jun 2023 12:48:25 +0200

    On Wed, 14 Jun 2023 06:12:33 -0700 (PDT), Andrzej B. wrote:
> [...]
    [...]
    > W kwestii sądów mój pogląd jest taki, że sędziowie muszą reprezentować
    > aktualny rząd.
    > Każdy aktualny rząd.
    > To rząd jest ich pracodawcą i od rządu musi zależeć kto może być sędzią a kto nim
    nie będzie.

    Pozostaje ci tylko współczuć, jak sie kiedys okaże, ze ten rząd czegos
    od ciebie chce ...

    Może kawałek majątku na zbożne cele, moze ukarać dla przykładu ..

    > Jeśli sądownictwo jest kalekie to oznacza koniec dla rządzących, nie radzą sobie
    > z tym problemem. Dlatego PO przegrało i teraz rządzi PIS bo sędziowie PO zaczęli
    > reprezentować nie rząd ale przestępcze kliki. Sędziowie ci nadal tu funkcjonują.

    Byc może. Ale czy na pewno?

    A czy teraz jestes w odpowiedniej klice, bo co zrobisz, jak sie jakaś
    przestępcza na ciebie zasadzi ?

    Na razie to widzisz - mamy ręczne sterowanie śledztwami przez Ziobrę.
    Jak rozkaże, to prokurator umorzy, jak rozkaże inaczej, to prokurator
    ruszy sprawę, chocby nie miał dowodów.

    I tak prawde mówiąc mam mieszane uczucia - juz Lech K. pisał, że rząd
    moze i steruje prokuraturą, ale ponosi za to odpowiedzialnosc
    polityczną.
    Z drugiej strony - osobny PG tez przeciez był mianowany przez
    polityków.
    A całkowicie niezalezna prokuratura ... co z tego, ze obywatele są
    niezadowoleni, jesli prokurator jest zadowolony? I moze jest dożywotni
    i nieusuwalny ...

    > Tych ćwoków z PO zabiegających o karanie nas przez UE już dawno postawiłbym przed
    sądem.
    > To jest właśnie ta nieporadność PISu, która mnie wkurza.
    > Mają władzę i muszą umieć robić porządek z takimi ćwokami.
    >
    > Nie radzą sobie z nimi,
    > to teraz mogą przegrać.

    Taa ... a potem będą robic porządek z takim cwokami jak ty.

    Moze raczej nalezy spytać, dlaczego PiS sobie nie radzi na platformie
    miedzynarodowej. Nie umieją?
    Pewnie nie, bo to dyplomacji wymaga :-)

    > Jak przegrają to będzie to wielkie nieszczęście dla zwykłych obywateli i dla
    państwa,
    > bo powrotu dla PISu już długo nie będzie.

    Jak przegrają, to bedzie znaczylo, ze wielu obywateli bylo
    nieszczęsliwych za ich rządów :-)

    > Aby wygrać, PIS musi naprawdę dobrze przygotować kampanię wyborczą.
    > Zatrudnić najlepszych naszych fachowców od mediów, nie tych od Rydzyka
    > i nie tych z zagranicy.

    Ale przeciez fachowców to oni mają właśnie od Rydzyka ...

    J.