eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGenerali story, czyli ubezpieczyciel który nie chce wypłacić odszkodowania › Re: Generali story, czyli ubezpieczyciel kt?ry nie chce wyp?aci? odszkodowania
    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Generali story, czyli ubezpieczyciel kt?ry nie chce wyp?aci?
    odszkodowania
    Date: Fri, 16 Sep 2011 15:46:33 +0200

    > rzuc okiem tutaj:
    > http://www.rzu.gov.pl/skargi/najczestsze-pytania-i-o
    dpowiedzi/Szkoda_calkowita__3

    > nie jestem mistrzem (to pewne) ale jezeli pojdziesz do warsztatu ktory
    > naprawi Ci samochod za 99% wartosci pojazdu w momencie wypadku, przedstawisz
    > fakture, to nie moga Ci odmowic wyplaty

    Interesuje mnie otrzymanie odszkodowania, a nie w kolejnosci
    a) finansowanie naprawy (ja nie jestem winny szkodzie, dlaczego mam
    placic, place obowiazkowe OC tak samo jak sprawca).
    b) meczenie sie z generali w odzyskania wlozonych srodkow przez miesiac
    lub wiecej.

    Przypominam, ze obowiazek wyplacenia szkody powstaje w momencie
    zdarzenia i niezaleznie od tego czy sam sobie postawam samochod, zalepie
    tasma czy oddam do ASO - odszkodowanie sie nalezy

    Moze ktos mial podobna sytuacje i udalo mu sie wprost uzyskac
    odszkodowanie /ubezpieczyciele tacy jak TU Generali praktycznie w kazdym
    wypadku orzekaja szkode calkowita, z nieoficjalnych zrodel wiem, ze
    Generali sporo stracilo na powodziach w ostatnich latach, teraz probuja
    nadrobic straty dzialajac niezgodnie z ustawą lub tak przeciągać sprawe,
    aż poszkodowany zrezygnuje/