    From: "allbi" <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie odebrać prawo jazdy?
    Date: Tue, 1 Nov 2005 00:34:40 +0100

    > Bzdury pan gadasz, skąd wywnioskowałes że jechałem po pijaku? czytać ze
    > zrozumieniem w szkole nie nauczyli?

    Hmm, nie powiesz chyba, że dałeś w żyłę pół litra. Siadłeś przed kompem żeby
    pociskać na klawiaturze w dajmy na to Need for Speed lub Colina Mc Rae. Po
    chwili do mieszkania wpadła Policja. Stwierdzili spożycie alkoholu i
    pirackie wersje wyścigówek. Wskutek prowadzenia komputera po pijaku zostało
    ci odebrane prawo jazdy.

    No bo za co jeszcze mogą zabrać prawo jazdy?

    sotb