  • Data: 2006-12-06 08:23:17
    Temat: Re: Gdzie Johnson?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 Dec 2006 22:09:15 +0100, Johnson napisał(a):

    > Jak to ustne uzasadnienie na 3 strony ? Nie rozumiem. Napisane i
    > odczytane? To w czym problem?

    Ustne uzasadnienie zostało "napisane" w ciągu 5 minut na dobre 3 strony
    maszynopisu. Pisemne było gotowe chyba w 3 dni, identyczne.

    > A czemu uważasz, ze projektu wyroku nie można sporządzić przed rozprawą?

    Bo 316 par. 1 kpc.

    > Wyrok jest wiążący dopiero od ogłoszenia czy podpisania.

    Owszem, ale powinien zostać wydany po ostatniej rozprawie. A nie przed. A
    przynajmniej nie powinno być takiej ostentacji.

    > Jak na podstawie dokumentów i dotychczasowych widać jaki wyrok powinien
    > zapaść, to czemu nie sporządzić projektu. Jak na rozprawie wyjdą nowe
    > okoliczności, to projekt do kosza. Dotyczy to zwłaszcza składów
    > jednoosobowych, ale i przy trzyosobowych nie widzę problemu.

    Gorzej, jeśli sędzia nie chce słuchać ;->

    > Wolałbym całokształt, a nie tylko II instancję.
    > No i nie umawiam się na prywatne konsultacje.

    Całokształ, całokształt.
    I nie mam na myśli żadnych konsultacji, po prostu krajoznawczo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl