  • Data: 2006-12-05 20:31:22
    Temat: Re: Gdzie Johnson?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Nie wiem czy byleś na jakiejś aplikacji, ale jeśli tak to chyba byłeś
    > w sądzie odwoławczym.

    Jakbym był to bym pewnie trafił ;-)

    > To ktoś zdolny pisał. Ale w umie w niektórych sprawach dobre
    > uzasadnienie może liczyć i dwie strony.

    Zaznaczam: *ustne* uzasadnienie. Czegoś takiego wcześniej nie widziałem
    - wyrok był przygotowany przed rozprawą.

    > Ale to tylko twoja ocena. Czemu mam jej wierzyć? Opublikuj tutaj
    > uzasadnienie I instancji, apelację, i uzasadnienie II instancji to
    > pogadamy.

    Masz rację, to moja ocena.
    Jak dostanę wyrok II instancji to może Ci podeślę, pogadamy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl