  • Data: 2006-10-25 21:03:54
    Temat: Re: Gdy dorosły bije dziecko
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ehoefi$82p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A nie przyszło Ci do głowy wezwanie Policji i spokojne śledzenie baby aż
    > do momentu, gdy przybędzie patrol i ją wylegitymuje?

    Sugerujesz, że skoro kobieta robi coś, co Twoim zdaniem raczej nie jest
    łamaniem prawa ("Pojedyncze pobicie może być ewentualnie
    naruszeniem nietykalności osobistej, gdzie ewentualnie można by było
    zastosować obonę koneiczną, gdyby nie to, że prawo i praktyka sankcjonuje
    takie zachowanie..." - domyślam się, że bicie dziecka, bo tak wynika z
    kontekstu - "...jako pozbawione bezprawności."), to policja na moje wezwanie
    wyśle patrol, który będzie za mną i za babą leciał (zapewne porozumiewając
    się ze mną przez komórkę) aż do momentu gdy nas dogonią albo gdy ja zgubię
    ją z oczu ?

    Czy przypadkiem teraz Ty nie jesteś nieco niekonsekwentny?

    I pod jakim pretekstem powinnam wezwać patrol? Pod pretekstem wykrycia
    nadużycia władzy rodzicielskiej? Dlatego, że zobaczyłam, że dziecko dostało
    klapsa? Dlatego, że jego matka kocha dyscyplinę i oczekuje szacunku?

    Monika (teraz już mocno rozbawiona)