  • Data: 2006-10-25 21:20:40
    Temat: Re: Gdy dorosły bije dziecko
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ehojgo$j7t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > naruszeniem nietykalności osobistej, gdzie ewentualnie można by było
    > zastosować obonę koneiczną, gdyby nie to, że prawo i praktyka sankcjonuje
    > takie zachowanie..." - domyślam się, że bicie dziecka, bo tak wynika z
    > kontekstu - "...jako pozbawione bezprawności."), to policja na moje wezwanie
    > wyśle patrol, który będzie za mną i za babą leciał (zapewne porozumiewając się
    > ze mną przez komórkę) aż do momentu gdy nas dogonią albo gdy ja zgubię ją z
    > oczu ?
    > Czy przypadkiem teraz Ty nie jesteś nieco niekonsekwentny?

    Nie, bo Policja Nie jest od odsądzania takich rzeczy, tylko od gromadzenia
    dowodów.

    > I pod jakim pretekstem powinnam wezwać patrol? Pod pretekstem wykrycia
    > nadużycia władzy rodzicielskiej? Dlatego, że zobaczyłam, że dziecko dostało
    > klapsa? Dlatego, że jego matka kocha dyscyplinę i oczekuje szacunku?

    Pod żadnym pretekstem, tylko informujesz, że masz zamiar donieść o znęcaniu się
    nad dzieckiem, ale nie masz jak ustalić sprawcy. Każdy inne "pretekst" będzie
    kłamstwem. Zresztą niepotrzebnym. Znęcanie się nad dzieckiem jest przestępstwem.