  • Data: 2006-10-27 09:55:42
    Temat: Re: Gdy dorosły bije dziecko
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Oct 2006 10:38:46 +0200, stern napisał(a):

    > możliwe :),
    > widać duch w narodzie nie ginie i nie wszyscy wyręczają się państwem w
    > prywatnych problemach ;)

    Jak sobie człek pomyśli ile to załatwiania z policją, sądem, czasu,
    nerwów... to już lepiej sięgnąć samemu po sztachetę ;-)

    > 157 § 2 za siniaki
    > 217 § 1 za uderzenie
    >
    > oba ścigane z oskarżenia prywatnego

    O... drugie przegapiłem... tylko trzeba się postarać żeby ten ktoś oddał
    to zadziała 2 punkt i może nam sie "upiec" ;-)
    A z pierwszym to nie wiem - tyle się słyszy o bitych żonach, które
    nic nie mogą zrobić swoim mężom... Czy więc siniak to "naruszenie czynności
    narządu ciała"?

    Pozdrawiam,
    Henry - zbyt łagodny by kogokolwiek bić.