  • Data: 2007-02-28 12:48:57
    Temat: Re: GPS-em w pracownika.
    Od: "daro" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do kontroli pracownika moim zdaniem nie bardzo. A co w takim razie jesli
    > pracownik korzysta z tego autka poza godzinami pracy. Jelsi naturalnie ma
    > takie przyzwolnie. Ale pracodawca nie przyzna sie ze w takim celu a nie do
    > np kontroli gdzie autko w przypaku jego kradzieży
    > Przerabiana była w mojej firmie kontraola pracownika poprzez tel komórkowy
    > i bez jego zgody wyrazonej na pismie zaden z dostawców takiej uslugi nie
    > chciał przyjąć zlecenia. Skądinad słusznie gdyż w innym wypadku pracownik
    > mógłby wyłączać tel po zakończeniu godzin pracy. Chyba jednka nie o to
> [...]
    Uściślając to pojazd jest tylko do użytku służbowego i po pracy zostawia sie
    go w firmie. Skoro jak wynika z powyższych wypowiedzi gps moze być w aucie
    bez wiedzy pracowników to czy jesli pracodawca chciałby np wykorzystać to
    przeciwko pracownikowi w postepowaniu dyscyplinarnym że np był tam gdzie nie
    powinnien to czy moze użyć takiego argumentu w sądzie i jak udowodni czy w
    ogóle ten gps tam był?