  • Data: 2007-02-28 14:22:08
    Temat: Re: GPS-em w pracownika.
    Od: xxxx <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był 28 luty 2007 roku (środa) gdy o godz. 13:54, wszystkim znany *daro*
    napisał(a):

    > Napewno nie chodzi o lokalizacje sieci komórkowych. Dokładnie nie wiem ale
    > chyba cos bardziej skomplikowanego.

    I jeszcze jedno. Podpisanie umowy na monitoring wprowadzało na zlecajacego
    obowiązek przesyłania (każdoroawowo) przy zmianie posiadacza komórki,
    wyrażenia na pismie zgody na monitoring. O ile mi wiadomo, wszyscy sie
    zgodzili bo wiadomo czym odmowa skutkowała w relacjach
    pracodwaca-pracownik.

    ICQ: 408-635-822