  • Data: 2019-10-10 17:14:53
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2019 o 14:29, J.F. pisze:

    > A odsetki ustawowe lecą ?

    Zakładam, że tak.

    > Nie sprzedasz, bo ciagle zastaw w hipotece wisi.

    Skoro umowa nieważna, to zgłaszasz wniosek i nie wisi.

    > Niby bezprawny, skoro umowa uniewazniona ... ale nasze sady szybkie nie
    > sa, to zanim wykresla troche minie.

    Teorertycznie z wyrokiem o unieważnieniu to kilka(naście) dni...

    > Kredyt z innego banku ... nie udzieli, bo wpis w hipotece :-)
    > A moze i w BIK :-)
    >
    > Czyzby najsensowniej bylo pozwolic bankowi zlicytowac ?
    > Ale wtedy z kolei komornik zarobi :)

    Można podarować wszystko teściowej i wtedy to bank ma problem. Niech
    sciągają z gołodupca;)

    > Zobaczymy.
    >
    > Wzglednie szybko powinien zapasc wynik w tej jednej sprawie ... a potem
    > apelacja ?

    Względnie szybko i bez zbędnej zwłoki, to mój młody zaraz idzie do
    przedszkola, a aprawa o zwolnienie na macierzyńskim dopiero po pierwszej
    instancji. Jeszcze druga, kasacja tsue. Do tego czasu naprawdę
    zlikwidują pracodawcę.

    Z drugiej strony jak ludzie przestaną płacić raty, a sądy będą czekały
    na orzeczenia w sprawie ważności umów jeśli sprawa jest w toku z
    nakazem, to problem ma bank.

    Shrek

    --
    Shrek