  • Data: 2019-10-10 22:41:24
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2019 o 20:08, J.F. pisze:

    >>> A odsetki ustawowe lecą ?
    >> Zakładam, że tak.
    >
    > No to niekorzystne.

    W porównaniu z natychmiastową spłatą korzystne.

    > Jakos tak slysze, ze znacznie dluzej wpisuja.
    > No i wyrok sie musi uprawomocnic ...

    No bez prawomocnego to raczej normalnie spłacasz.

    > Jest to jakis pomysl, ale przeciez dla banku zadna przeszkoda.
    > Zlicytuja niezaleznie od tego kto jest aktualnym wlascicielem.

    Na podstawie wpisu dokonanego na podstawie nieważnej umowy? Ryzykowne.

    > Zalezy co wolisz - jak wygra PiS, to nie zlikwiduja :-)
    > Jak opozycja ... to bedziesz mial satysfakcje jak ich wszystkim
    > likwiduja stolki :-)

    Spokojnie - pozwie się państwo:P

    > Ma, albo i nie ma - to drobiazgi w skali banku.

    Drobiazgi to były do tej pory.

    > Z mozliwoscia, ze sad nie uzna, a bank sie wtedy odkuje podwojnie :-)
    > A masowe uniewaznienia - to powazny cios.
    >
    > No chyba, ze jeszcze jeden niuans - jak ludzie przestana placic raty, to
    > kredyt nalezy uznac za zagrozony.
    > I zaraz sie pojawia straty w bilansie i KNF bedzie wisiec nad bankiem :-)

    Generalnie sytuaccja się odwróciła i teraz banki są w dupie. Pytanie czy
    państwo im pomoże uniknąć odpowiedzialności czy nie.

    --
    Shrek