  • Data: 2005-12-27 09:27:35
    Temat: Re: Fotoradar - mandat
    Od: "jacobs" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Run" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dopsr3$gd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > dostalem zdjecie z fotoradaru z mandatem - przekroczenie predk o 33 km (
    > dozwolone 50 jechalem 83) - wychodzi 200-300 pln i 6 pnkt karnych. pod
    > pisemnkiem jest podpis strazy gminnej i mandat na 300 pln
    > zdazenie mialo miejsce 2005.06.25 - dostalem pismo 23.12.2005

    z własnego doświadczenie w identycznej sprawie:

    Olałem taki mandat. Mandat po pół roku? pomyślałem że nic mi nie zrobią.
    Dostałem wezwanie na komendę policji, na przesłuchanie. Tam, oświadczyłem iż
    dobrowolnie poddaje się karze przed sądem.
    Sąd na drugim końcu polski. Sąd w takim przypadu wymierza karę w wyskości
    mandatu, zaocznie. Potem tylko przychodzi powiadomienie o numerze konta itp.

    J.