  • Data: 2008-02-21 11:24:38
    Temat: Re: Fotoradar i zaświadczenie o niekaralności
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fpjiuj$2ilp$1@opal.icpnet.pl...

    > Wydaje mi się, że pomyliły Ci się zadania Policji z jej odpowiednikiem
    > amerykańskim - tam Policja ma "chronić i służyć", natomiast tutaj wymuszać
    > przestrzeganie prawa.

    chyba sie tobie cos pomylilo
    "do podstawowych zadan policji nalezy:

    3 Inicjowanie i organizowanie działań, mających na celu zapobieganie popełnieniu
    przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym
    zakresie z instytucjami państwowymi, samorządowymi, i społecznymi.

    5 Kontrola przestrzegania przepisów porządkowych i administracyjnych."

    punkt 3 policja powinna zapobiegac popelnianiu wykroczen, a wiec powinna
    spowodowac znikniecie bezsensownego znaku :)
    punkt 5 w pierwszej kolejnosci powinna wziac za dupe kogos kto po zakonczeniu
    robot drogowych nie dopelnil swoich zadan i pozostawil znak

    postawienie tam radaru nie jest niczym innym jak nabijaniem kasy i wkur..
    obywateli, a potem sie dziwia ze ich nikt nie lubi, wiedza ze znak jest bez
    sensu, wiedza ze powinien zostac uzuniety i zamiast to zrobic to nabijaja sobie
    kieszen