  • Data: 2007-03-03 19:03:44
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Czyli twierdzisz że właściciel ze swojej nieruchomości nie może wyrzucić
    > (wyprosić) tego kogo tam nie chce?

    Zauważ, że w 193KK nie ma słowa "właściciel"...

    > Czyli jest inne prawo dla ciebie, bo ty możesz mnie wyprosić ze swojej
    > własności i dla innych, bo on i nie mogą? Królem jesteś :) ?

    Nie. Ale nie jestem właścicielem sklepu otwartym w pewnych określonych
    godzinach. Otwartym dla wszystkich.

    I nawet właściciel sklepu nie jest uprawniony do decydowania o tym, komu
    towar sprzeda, a komu nie. A wyrzucając uniemożliwiasz dokonanie wyboru
    oraz dokonanie ewentualnego zakupu.

    > Czyli wymaga fotografowania czy nie?

    A co ciebie obchodzi, czy ja porównuję ofertę korzystając z pamięci
    biologicznej czy elektronicznej?

    > Czytać nie umiesz? Pomyśl. Dobra nie będę od ciebie tego wymagał. Umowa
    > sprzedaży o której pisałem linijkę wcześniej.

    Umowa zostanie zawarta dopiero wtedy, jak dokonam wyboru jej zawarcia. A
    czy ja potrzebuję do tego konsultacji z kimś inny, czy nie, to już nie
    jest interes sprzedającego.

    > To tylko twoje błędne przemyślenia. Szkoda dalej gadać.
    > Wdroż je w rzeczywistość, jak cię będzie ochrona wypraszać (z powodu
    > fotografowania czy innego naruszenia regulaminu centrum) i wezwie w
    > końcu policję, to im to wyłuszcz. A potem nam opisz co ci zrobią :)

    Bredzisz. Akurat do wzywania policji to te tępe ciecie się nie kwapią bo
    wiedzą, że policji już nie podskoczą tak bezkarnie.

    I dlatego policję to ja mam na szybkim wybieraniu głosowym...