    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografowanie w marketach
    Date: Sat, 3 Mar 2007 18:18:05 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 03.03.2007 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:

    > Pomyśl o tym inaczej.
    > Właściciel nieruchomości pozwala ci tam wejść warunkowo, pod warunkiem
    > że nie będziesz robił zdjęć (itp). Łamiesz warunek, czyli robisz
    > zdjęcia, tracisz prawo do wejścia na nieruchomość. Będąc tam narusza
    > posiadanie właściciela nieruchomości, od którego nie masz zgody na wejście.

    MZ tak nie da rady, bo albo przyjmiemy, że zakres posiadania obejmuje
    również prawo do rozporządzania tym czy można czy nie rzecz fotografować
    (takie wydawało mi się są Twoje intencje we wcześniejszej wypowiedzi) a
    wtedy jest to również słuszne dla ruchomości, albo fotografowanie nie
    wchodzi w zakres tego korzystania i wtedy posiadacz nie może skutecznie
    zakazać fotografowania bo nie narusza to siłą rzeczy posiadania.

    --
    Marcin