  • Data: 2007-11-29 13:08:24
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Nov 2007 12:57:31 +0100, Jotte napisał(a):

    > Żaden koniec, żadna kropka.
    > Osobnik ubrany w strój roboczy jakiejś prywatnej agencji ochrony winien
    > przedstawić upoważnienia do występowania w imieniu dysponenta terenu. Do
    > tego czasu jego słowa nic nie znaczą. Nawet umundurowany policjant np.
    > drogówki ma obowiązek umożliwić kontrolowanemu kierowcy zapoznanie się z
    > numerem służbowym.

    Talmudyczna filozofia. Więc samo upoważnienie to mało, powinien jeszcze
    mieć odpis z KRS tego swojego dysponenta, odpis z KRS swojego pracodawcy
    oraz poświadczone kserokopie dowodu osobistego osób będących członkami
    organu.

    > W zasadzie zasadnicze.
    > Chyba, że ty osobiście godzisz się aby każdy chłystek byle tylko ubrany
    > w "mundurek" wydawał ci polecenia do posłusznego wykonania.

    Oczywiście, że nie, ale temat był już wałkowany "w lesie": skoro wiem, że
    nie jestem u siebie, to na mnie spoczywa obowiązek udowodnienia, że jest
    tak jak ja mówię.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/