  • Data: 2007-11-29 13:37:23
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fimdk8$la3$1@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > Talmudyczna filozofia. Więc samo upoważnienie to mało, powinien jeszcze
    > mieć odpis z KRS tego swojego dysponenta, odpis z KRS swojego pracodawcy
    > oraz poświadczone kserokopie dowodu osobistego osób będących członkami
    > organu.
    Oho, zaczyna się próba manipulowania czytanym tekstem. ;)
    Nie napisałem, że upoważnienie to mało - napisałem, że powinien je
    przedstawić.
    Samo bycie w stroju roboczym firmy ochroniarskiej X mogłoby je być może
    stanowić w przypadku gdyby przy wjeździe na parking (bo o tym mówimy) była
    informacja typu "Obiekt chroniony przez X".

    > Oczywiście, że nie, ale temat był już wałkowany "w lesie": skoro wiem, że
    > nie jestem u siebie, to na mnie spoczywa obowiązek udowodnienia, że jest
    > tak jak ja mówię.
    Zbaczasz z istoty rzeczy. Ja nic nie chcę udowadniać - chcę i mam prawo
    wiedzieć, że osoba która mnie nagabuje o coś tam, ma do tego upoważnienie,
    czy też się zwyczajnie podszywa. Jeśli jest upoważniona, pytam o podstawę
    czynności i jeśli wszystko OK to się stosuję.

    --
    Jotte