  • Data: 2007-11-29 11:57:31
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:filri7$3op$2@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > No to jest moment, kiedy się o czymś dowiedziałeś. Koniec, kropka.
    Żaden koniec, żadna kropka.
    Osobnik ubrany w strój roboczy jakiejś prywatnej agencji ochrony winien
    przedstawić upoważnienia do występowania w imieniu dysponenta terenu. Do
    tego czasu jego słowa nic nie znaczą. Nawet umundurowany policjant np.
    drogówki ma obowiązek umożliwić kontrolowanemu kierowcy zapoznanie się z
    numerem służbowym.

    > A jakie to w zasadzie ma znaczenie?
    W zasadzie zasadnicze.
    Chyba, że ty osobiście godzisz się aby każdy chłystek byle tylko ubrany w
    "mundurek" wydawał ci polecenia do posłusznego wykonania.

    --
    Jotte