    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografowanie dzieci w górach
    Date: Thu, 25 Jul 2024 21:41:48 +0200

    On Thu, 25 Jul 2024 20:51:16 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    >>> https://www.o2.pl/informacje/4-latek-wszedl-na-swini
    ce-internauci-powinni-odebrac-prawa-rodzicielskie-70
    52886311783072a

    > Tam baby w szpilkach czasem wchodzą:) A czasem ktoś spada. Takie życie w
    > górach...

    > Sądząc po załączonym filmiku był jednym z lepiej wyposażonych i lepiej
    > sobie radzącym. Z mojej perspektywy jak żona gdzieś wlezie, to młody tym
    > bardziej bez problemu.

    Ale nie wiem czy podchodził od Kasprowego, czy od Kużnic, czy jeszcze
    dalej.
    Zona, jak przycisniesz, to pewnie z 10km przejdzie, jesli nie 20,
    a dziecko?

    > Nie pamiętam ile lat mialem jak pierwszy raz byłem na Śnieżce, ale mając
    > 6 lat to miałem już brązową odznakę PTTK po górach. Główny problem to że
    > w książece trzeba było mieć stempelek ze schroniska lub spotkać
    > przewodnika który by podpisał, gdyby liczyć nierejestrowane to pewnie
    > bym miał w tym wieku złoto. Naprawdę nie rozumiem tego hejtu na to że
    > gówniak robi w życiu coś fajnego i wartościowego zamiast siedzieć z
    > tabletem na kanapie...

    Hejt jest na rodziców.
    A jest tez drobna róznica miedzy 6-latkiem i 4-latkiem.

    Ale skoro może 4-latek, to co - czas na 3-latki?

    J.