  • Data: 2024-07-23 23:42:53
    Temat: Re: Fotografowanie dzieci w górach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2024 o 22:44, Shrek pisze:

    > "Dyskusja jest o celowym i z premedytacją regularnym przyzwyczajaniem
    > _dziecka_ do broni palnej, wychowywaniu _dziecka_ w atmosferze kultu do
    > broni palnej w towarzystwie jej wyznawców na strzelnicy, a ty
    > wyskakujesz z tekstami, że przecież nic się nie stanie jak sobie raz
    > pójdzie... że gdy _dorosły_ raz pójdzie to nie ma problemu... że _ty_
    > raz czołgiem jechałeś i nie nabrałeś ochoty do robienia rozpierduchy...
    > No serio? "
    >
    > Tylko nie pisz że nie padło słowo naziołek - padło wcześniej:P

    Pięknie, udało ci się samodzielnie znaleźć. Brawo :)

    To teraz wytłumacz, dlaczego dla ciebie:

    "(...)że jak pójdziesz na strzelnicę to jesteś naziołek;)"

    jest tym samym co:

    "regularnym przyzwyczajaniem dziecka do broni palnej, wychowywaniu
    dziecka w atmosferze kultu do broni palnej w towarzystwie jej wyznawców
    na strzelnicy"

    Co w sposób oczywisty (i nie wymagający tłumaczenia normalnemu
    człowiekowi z inteligencją powyżej typowego konfederosjanina) jak
    najbardziej sprzyja powiększaniu grona naziołków i tego typu świrów.
    Skądś się oni biorą i to nie jest przypadek, że to właśnie oni są
    największymi orędownikami swobodnego dostępu do broni. Stałymi bywalcami
    strzelnic, oraz organizatorami wszelkiej maści "imprez i zawodów
    strzeleckich", co wykazałem ci stosownymi linkami.
    To nie jest normalny sposób, dla normalnego rodzica, na _REGULARNE_
    spędzanie czasu ze swoim dzieckiem.

    Nadal będziesz upierał się, że nie ma różnicy?
    Wyskakujesz z tekstem o pojedynczym, czy sporadycznym wypadzie na
    strzelnicę w kontekście dyskusji o regularnym i z premedytacją
    przyzwyczajaniem dzieciaka do broni i twierdzisz, że to to samo... że
    nie ma różnicy...

    Bo przypomnę (a jak już wiesz, pamięć mam dobrą) dyskusja zaczęła się od
    mowy o _REGULARNYM_ prowadzaniu na takie zajęcia, _INTEGRACJI_ z tym
    towarzystwem, że to niby takie same niewinne _REGULARNE_ zajęcia, jak
    każdy inny sport, czy każda inna forma spędzania czasu z rodzicem.

    I oczywiście w dalszym ciągu dyskusji skwapliwie ignorowałeś ten drobny
    i nieistotny niuans, sprowadziłeś rzecz do absurdu, że pojedyncze i
    sporadyczne przyprowadzenie dzieciaka na strzelnicę zrobi z niego
    naziołka (to była _twoja_ teza, a nie moja...) bo przecież szury muszą
    mieć zawsze rację.

    Podsumowując: to ty stwierdziłeś, że jak pójdziesz na
    strzelnicę to jesteś naziołek, a nie ja...

    Cieszę się, że znalazłeś stosowny fragment i mam nadzieję, że nie
    będziesz już do tego wracał, bo zawstydzanie cię publicznie nie sprawia
    mi przyjemności.
    (J.F - wydrukuj, przyklej na lodówkę, czy tam monitor, bo za tydzień
    znowu zapomnisz o co chodziło...)

    Ciekawe, czy szury znowu będą miały rację?
    Piotr