  • Data: 2024-07-24 16:03:08
    Temat: Re: Fotografowanie dzieci w górach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2024 o 23:47, Shrek pisze:

    > Czyli chodąc na strzelnice powiększasz grupę naziołków?

    Czy zakładanie munduru każdemu ryje beret?
    Nie mogę sobie przypomnieć (pomożesz mi?), kto na grupie pisał, że
    noszenie munduru i przynależność do takiej militarnej/wojskowej formacji
    powoduje, że kulsony mają spaczone myślenie?
    Nie cytuję dosłownie, ale jakoś tak to szło i taki był sens.
    Kto to mógł napisać..?

    Zakładam, że autor nie miał na myśli dzieciaka, którego na bal
    przebierańców rodzice przebrali za żołnierza/policjanta żeby dziecku
    radochę sprawić.

    No więc, ja również uważam, że regularne tam bywanie, szkolenie z
    obsługi broni i integracja z takim specyficznym środowiskiem nie jest
    obojętna dla zdrowia. A już szczególnie dla młodego i niedojrzałego
    człowieka.
    I nie bez powodu wszelkiej maści naziołki poświęcają sporo uwagi (i
    sympatii) tym środowiskom.

    Ale pewnie szury znowu będą miały rację.
    Piotr