  • Data: 2003-07-14 19:58:35
    Temat: Re: Foto - radar - rozterki...
    Od: Daniła <f...@g...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:besjvu$538$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A dlaczego by nie?

    Pytanie stąd, że jesli mi przyślesz swoje zdjęcie zrobione cyfraczkiem to
    pokażę Ci potężne możliwości ingerowania w owo zdjęcie. Co więcej sam nawet
    nie zauważysz jak zostało zmienione ( chodzi mi o techniczną stronę nie o
    obraz:-) )
    To potrafię zrobić, ale np. mój kumpel silnie zaawansowany grafik
    komputerowy potrafi z takimi zdjęciami cuda. I nie przerabia ich za pomocą
    prostych programów graficznych, ale zmienia je od środka. No nie znam się na
    tym aż tak dokładnie.

    Stąd moje pytanie, bo co to za dowód, co go można dowolnie modyfikować...

    > Ustawa "Prawo o Ruchu Drogowym" i okolice.

    Nie znalazłem - może coś konkretniej?

    Dzięki i pozdrawiam
    Daniel
    ps.
    To może jak się bronić, aby kara była najniższa....
    Kurczę, bo normalnie taki strzał finansowy do mnie obciąży boleśnie...lecz
    nikt nie myślał o tym wcześniej...