  • Data: 2005-10-15 01:41:49
    Temat: Re: Forum internetowe pracowników firmy (x)
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xx" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:5af6.00000980.43504717@newsgate.onet.pl...
    > Witam.

    Ja również.

    > Wspólnie ze znajomymi chcielibyśmy założyć forum pracowników naszej firmy.
    > Stąd moje pytania
    > - Czy to jest legalne w Polsce ?

    Nie, skąd. W Polsce (podobnie jak w Korei Północnej, na Kubie
    i na Białorusi) nie wolno zakładać takich forów.
    Jest to surowo zabronione.

    > - Czy ktoś mógłby napisać lub podać linka do zasad wypowiadania się na takim
    > forum, aby nikt przez swoje wypowiedzi nie był pociągnięty do
    > odpowiedzialności karnej.

    Proponuję link do Kodeksu karnego - tam wszystko jest opisane.
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19970880553&type=3&name=D19970553Lj.pdf

    > Zasady te wisiałyby w głównym dziale i chodzi o to,
    > żeby każdy był poinstruowany jak legalnie się wypowiadać na takim forum.

    Aha. Nie wiem, co to jest ten "główny dział", ale niech Ci będzie.

    > - Czy nasza firma musi być poinformowana o tym, że powstało takie nieoficjalne
    > forum pracowników.

    Ależ oczywiście - koniecznie. Niepoinformowanie firmy w ogóle
    nie wchodzi w grę.

    > Właściwie to nie wiem od czego mamy zacząć.

    Proponuję od początku.

    > Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.

    Przepraszam za powyższą głupawkę, ale te pytania mnie rozbroiły...

    Pozdrawiam

    Piotr