  • Data: 2005-10-16 14:28:45
    Temat: Re: Forum internetowe pracowników firmy (x)
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ditld4$1b6$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > skomentowanie zachowania jakiejs pulicznej osoby w penwej miescinie,
    [cut]
    Sorry, miałem na myśli sprawdzalne konkrety, nie plotki.

    > mozna miec klopoty jezeli mamy watpliwosci co do legalnosci i zamierzamy
    > skasowac,
    Co Ty opowiadasz?? Kłopoty za _zamiar_ skasowania postu?? A jak udowodnić,
    że mamy (mieliśmy) wątpliwości? Mógłbyś swoje teorie jakoś uporządkować,
    uzystematyzować?

    > a beda klopoty jezeli
    > skasujemy a okaze sie ze ktos zglosil przestepstwo.
    Ukonkretnij te kłopoty. To, że ktoś zgłosi przestępstwo jeszcze nie oznacza,
    że ono faktynie zaszło.

    Jotte