  • Data: 2005-10-16 18:04:53
    Temat: Re: Forum internetowe pracowników firmy (x)
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobra Przemek, wystarczy. Zamiast wprost napisać, że źle/niedokładnie
    > oceniłeś problem, przemyśleć i przeanalizować jeszcze raz po czym
    > spróbować
    > wyjaśnić kwestię na gruncie konkretnych przepisów usiłujesz nieudolnie
    > mieszać jak dziesięciorzędny prawniczyna-hobbysta w nadziei, że wyjdzie na
    > Twoje.
    > Nie wyjdzie.

    nie ma co wychodzic na moje, zbyt doslownie wziales zwrot "moze miec
    klopoty" .
    Patrz np na przypadek gdzie ktos zamierza jechac droga z predkoscia 100
    km/h,
    jezeli okaze sie ze jest tam zakaz do 60 km/h to dostanie mandat, jezlei nie
    bedzie takiego ograniczenia
    wowczas mandatyu nie otrzyma, jezlei zle oceni/sprawdzi wowczas przez te
    nieuwage "moze miec klopoty".
    Tak jak tutaj, jezlei zbyt pochopnie postapi kasujac post moze miec klopoty
    jezeli okaze sie ze jest on dowodem przestepstwa.
    W tym sensie zostal ten zwrot uzyty.

    Co do art zwykla pomylka przy wpisywaniu numerka, mialo byc 239 par 1 kk.
    czyli utrudnianie badz udaremnianie postepowania pomagajac sprawcy
    przestepstwa w tym przestepstwa skarbowego
    uniknac odpowiedzialnosci karnej (np za czyny wymienione w art 212,216,
    255, 256, 257 kk ) , w sczegolnosci przy ukrywaniu sprawcy, zacieraniu
    sladow
    (...) .
    (oczywiscie jezeli nie ma swiadomosci ze kasuje posty ktore moga byc
    przestepstwem moga byc zastosowane art 29 lub 30 kk)

    P.

    --
    "Gdy wieczorne zgaszną zorze, zanim głowe do snu
    złożę,modlitwę moją zanoszę, Bogu Ojcu i Synowi