  • Data: 2009-12-07 07:12:30
    Temat: Re: Firma płaci za FV
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    r...@p...onet.pl wrote:
    > No właśnie nie bardzo. Ja to rozumiem, bo nie można przewdzieć każdej
    > sytuacji, ale wypadało by chociaż się tym zainteresować, a nie chować głowy
    > w piasek.

    Co "nie bardzo"?

    W przypadku standardowych przewałek: wylicytowane, zapłacone,
    nieotrzymane, wszczęte śledztwo (tzn. nie ma odmowy) "program ochrony
    kupujących" jak najbardziej działa - niestety miałem okazję przetestować.

    Zgaduję, że jest to 90% przypadków.

    Jeśli mieścisz się w pozostałych 10% to może napisz konkretnie o co chodzi.

    Piotrek