  • Data: 2009-12-07 14:27:59
    Temat: Re: Firma płaci za FV
    Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:hfiahp$s6m$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Co "nie bardzo"?
    >
    > W przypadku standardowych przewałek: wylicytowane, zapłacone,
    > nieotrzymane, wszczęte śledztwo (tzn. nie ma odmowy) "program ochrony
    > kupujących" jak najbardziej działa - niestety miałem okazję przetestować.
    >
    > Zgaduję, że jest to 90% przypadków.
    >
    > Jeśli mieścisz się w pozostałych 10% to może napisz konkretnie o co
    > chodzi.
    >
    > Piotrek

    No właśnie nie chodzi o konkretną transakcję, tylko o pracę samej firmy
    QXL - administratora i właściciela allegro.
    Nie korzystam z ich usług, bo przekonałem się że to oszuści, ale dawno temu
    założyłem konto, i w chwili obecnej wykazałem korespondencją, że nie
    potrafią tym zarządzać. Nie było trudno, ale oczywiście schowali głowę w
    piasek.
    I to by było na tyle.