  • 1. Data: 2009-12-05 11:28:08
    Temat: Firma płaci za FV
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Nieco niżej ktoś zapytał co zrobić z firmą, która nie płaci za FV.
    Ja zapytam, co zrobić, jeśli zapłaciłem za usługę, i jej nie dostałem.
    Chodzi o serwisy aukcyjne, konkretnie allegro?
    Jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2009-12-05 13:56:41
    Temat: Re: Firma płaci za FV
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    r...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Ja zapytam, co zrobić, jeśli zapłaciłem za usługę, i jej nie dostałem.
    > Chodzi o serwisy aukcyjne, konkretnie allegro?

    Procedurę masz dość dokładnie opisaną na stronach Allegro, w opisie
    "Programu Ochrony Kupujących".

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-12-06 15:05:44
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Procedurę masz dość dokładnie opisaną na stronach Allegro, w opisie
    > "Programu Ochrony Kupujących".
    >
    > Piotrek

    No właśnie nie bardzo. Ja to rozumiem, bo nie można przewdzieć każdej
    sytuacji, ale wypadało by chociaż się tym zainteresować, a nie chować głowy
    w piasek.

  • 4. Data: 2009-12-07 07:12:30
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    r...@p...onet.pl wrote:
    > No właśnie nie bardzo. Ja to rozumiem, bo nie można przewdzieć każdej
    > sytuacji, ale wypadało by chociaż się tym zainteresować, a nie chować głowy
    > w piasek.

    Co "nie bardzo"?

    W przypadku standardowych przewałek: wylicytowane, zapłacone,
    nieotrzymane, wszczęte śledztwo (tzn. nie ma odmowy) "program ochrony
    kupujących" jak najbardziej działa - niestety miałem okazję przetestować.

    Zgaduję, że jest to 90% przypadków.

    Jeśli mieścisz się w pozostałych 10% to może napisz konkretnie o co chodzi.

    Piotrek

  • 5. Data: 2009-12-07 14:27:59
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zgaduję, że jest to 90% przypadków.
    >
    > Jeśli mieścisz się w pozostałych 10% to może napisz konkretnie o co

    No właśnie nie chodzi o konkretną transakcję, tylko o pracę samej firmy
    QXL - administratora i właściciela allegro.
    Nie korzystam z ich usług, bo przekonałem się że to oszuści, ale dawno temu
    założyłem konto, i w chwili obecnej wykazałem korespondencją, że nie
    potrafią tym zarządzać. Nie było trudno, ale oczywiście schowali głowę w
    piasek.
    I to by było na tyle.